Foreningen Glostrup Filmklub

Glostrup Filmklub for Børn og Unge er for dig der elsker popkorn og gode film – se dem i fællesskab med familien og/eller vennerne.

Glostrup Filmklub for Børn og Unge blev stiftet i 2009, og er en del af Danske Børne- og Ungdomsfilmklubber (DaBUF). Foreningens formål, er at give børn og unge gode filmoplevelser. Vi viser nye og gamle film.

Glostrup Filmklub er en frivillig drevet forening, bestående af en lille bestyrelse og en håndfuld frivillige, der alle kan lide film, især børne- og ungdomsfilm, foreningsarbejde og duften af popkorn. Filmklubben holder til i Glostrup Bio og afvikler forestillinger i tæt samarbejde med Sofarækken (foreningen bag det daglige virke i Glostrup Bio).

Der er mange forskelligartede opgaver i bestyrelsen – lige fra planlægning og valg af film til sæsonen, sikre at alle får en god oplevelse i biografen, til at feje popkorn op i salen, når rulleteksterne løber over lærredet.

• Claus Lehmann Munch

• Irene Klitbo