Movie Backdrop

Trolls 3: Sammen igen

Beskrivelse

Animationsfilmen 'Trolls: Sammen igen' er den tredje film i serien om de små, farverige trolde. Efter to film med venskab, glimmer og flirt er Poppy og Kvist nu endelig blevet et par. Mens de lærer hinanden bedre at kende, opdager Poppy, at Kvist har en hemmelig fortid som medlem af hendes yndlingsboyband, BroZone, sammen med sine fire brødre: Frej, John Datid, Birk og Klaus. BroZone gik i opløsning, da Kvist var baby, og han har ikke set sine brødre siden. Men da Frej bliver kidnappet af de onde popstjerner Velvet og Veneer på grund af sine musikalske talenter, må Kvist og Poppy begive sig ud på en eventyrlig mission for at genforene brødrene og redde Frej fra en skæbne værre end at blive glemt i popkulturen.

Glostrup filmklub for børn og unge ©